TOP ASISTENTKA

TOP ASISTENTKA

CENA: 4 600 

Časový rozvrh a osnova:

  • 07:57 – 08:30 Prezence
  • 08:30 – 09:30 Asertivita a empatie v administrativní praxi?!? (Zuzana Stolarská)
    • Cože!?! Asertivita a empatie??? Tak na toto já nemám čas!!! To je škoda, chtělo by se říci… Protože znát pár triků z asertivní a empatické písemné komunikace znamená, že zvládneme hravě a s lehkostí odpovědět na neomalenou stížnost, vykřičenou reklamaci, zpěvný dopis nebo invektivní e-mail. A těšte se, vše důležité zdoláme za pouhých 3 577 vteřin…
  • 09:30 – 10:30 Jak říci NE! Jak říkat ANO… (Zdenka Tmějová)
    • Čemu říci ANO a čemu NE ve svém životě? Jak jasně definovat, co chceme a co ne a v souladu s tím komunikovat? Co je pro nás nepřiměřený požadavek? Co nám brání říkat NE? Jaké následky má říkání ANO na to, co nechceme? To vše se naučíme na tomto semináři a jako bonus přidáme návod na diplomatické NE.
  • 10:30 – 11:00 Coffee-break, možnost konzultací s lektory
  • 11:00 – 12:30 Jak být profesionální a šik (Helena Bedrnová)
    • Získáte rady a tipy jak být jednoduše originální a elegantní, dozvíte se desatero pravidel v oblékání (volba dress-codu, kombinace stylů apod.) a zjistíte, jaké jsou aktuální trendy.
  • 12:30 – 13:15 Společný oběd, možnost konzultací s lektory
  • 13:15 – 13:45 Etiketa a normy v písemném styku – úprava písemností podle normy (Radim Martynek)
    • Získáte souhrn nejdůležitějších pravidel společenského „chování“ v písemném styku a návod jak na e-mailovou korespondenci. Pokud jste do dneška používaly v e-mailech „dobrý den“, dozajista si to propříště rozmyslíte.
  • 13:45 – 14:45 Akademie zad aneb aby záda nebolela (Martin Trávník)
    • Pokud sedíte i 8 hodin denně (nedej záda víc), bude se Vám hodit právě tento workshop. Seznámíte se s metodikou správného držení těla při kancelářské práci, s optimálním postavením těla při sezení za stolem, při chůzi na podpatcích, při zvedání a přenášení šanonů. Společně si předvedeme praktické cviky pro uvolnění partií, které jsou nejvíce zatěžovány právě při sedavém zaměstnání.
  • 14:45 -15:15 Coffee-break, možnost konzultací s lektory
  • 15:15 – 17:15 Společenská etiketa s Ladislavem Špačkem
    • Jaká je role a image asistentky? Je oporou svému šéfovi, organizuje jeho program a často i volný čas, předvídá a ví, že jeho úspěch je i jejím úspěchem… Řekneme si něco o telefonování, o psaní sms zpráv klientům a pak to nejdůležitější: jak vítat návštěvu, delegaci, klienta, hosty. Jak zdravit, jak je provést budovou společnosti. Nejnáročnější je však obsluha při jednání. Dozvíme se, jak správně občerstvení připravit, co by na stole být mělo a nemělo, v jakém pořadí obsluhujeme hosty a na co si dáváme pozor. Servírujeme zprava, nebo zleva? Jak podáváme kávu? To vše se dozvíme v rychlokurzu Ladislava Špačka.
  • 17:15 – 17:45 Autogramiáda

 

Lektoři:

Ladislav Špaček
původním povoláním pedagog, vyučoval na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, v letech 1990-1992 byl redaktorem a moderátorem Československé televize, od roku 1992 působil téměř jedenáct let na Pražském hradě jako mluvčí prezidenta Václava Havla, odborník na etiketu a diplomatický protokol

Zuzana Stolarská
lektorka, filoložka, spoluautorka odborné publikace Písemná komunikace v praxi (www.jaknadopisy.cz)

Martin Trávník
lektor metody SM systém a garant systému, na seminářích učí, jak správně sedět, stát, chodit (nejen na podpatcích), zvedat břemena, v centru Akademie zad pak napravuje problémy vzniklé špatným držením těla, výhřezy meziobratlových plotének, skoliózy, během let se jeho zaměření rozšířilo o masáže, kineziotaping a další metody, které pomáhají lidem od bolesti

Helena Bedrnová
koučka, lektorka, mentorka, imagemakerka a módní návrhářka, ve své práci přistupuje ke každému člověku jako k výjimečné bytosti, pracuje intuitivně s plným naladěním na klienta, věří, že vše se děje pro naše dobro a vše má svůj čas, věří, že pro klienta, který k ní přichází, má to nejlepší, co v daný okamžik potřebuje, svou práci dělá s láskou, nadšením, úctou a pokorou – naplňuje své poslání pomáhat, podporovat, rozvíjet a přispívat k osobnímu rozvoji sebe a druhých

Zdenka Tmějová
lektorka, terapeutka, poradkyně v mezilidských vztazích, koučka, absolventka katedry filozofie a psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, absolvovala výcvik v Gestalt terapii Institutu IGTP, koučink pro kouče v Koučink centru, NLP Practitioner (neurolingvistické programování), kognitivně-behaviorální terapii, hypnotickou a nehypnotickou psychoterapii M. H. Ericksona, výcvik asertivity, telefonické krizové intervence a řadu psychologických seminářů zaměřených na psychodiagnostiku, dlouhodobě působí jako lektorka se zaměřením na komunikační dovednosti, asertivní komunikaci, typologii osobnosti, zvládání stresu a náročných situací, relaxační techniky a emoční inteligenci

Radim Martynek
specialista na ČSN 01 6910 a související legislativu, lektor semináře Etiketa a normy v písemném styku – úprava písemností podle normy, účastník připomínkového řízení k normě ČSN 01 6910 z roku 2007, autor revize normy ČSN 01 6910 z roku 2012, který své semináře pojímá velmi nevšedním až humorným způsobem, autor publikace Písemná komunikace v praxi

Základní informace

  • Termín kurzu:
    • 29.10.2019, 7:57 – 17:45
  • Přednášející:
  • Ladislav Špaček, Zuzana Stolarská, Martin Trávník, Helena Bedrnová, Zdenka Tmějová, Radim Martynek
  • Místo konání:  Top hotel Praha
  • Uzávěrka: 29.10.2019

 

Kontaktní údaje

FORMULÁŘ NA OBJEDNÁVKU SEMINÁŘE

2201036279 / 2010
Souhlasím s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů.