CENA: 2 200 Kč
Pro koho je seminář určen: seminář je určen širokému okruhu pracovníků, ocení jej především vedoucí pracovníci a pracovníci vykonávající práci náročnou na organizaci času.
Metody: interaktivní výuka, výklad, test, případová studie, modelové situace
Proč se zúčastnit: Mnohdy máme pocit, že život rychle utíká a trávíme jej především v práci. Nějak „nemáme čas“ odpočinout si či uskutečnit svá předsevzetí. Vymanit se z takového pocitu znamená, začít si dobře organizovat a řídit svůj čas. Naučit se efektivně plánovat, dobře si rozvrhnout svůj den a využívat skrytých časových rezerv. Tak získáme čas na to, co jsme doposud stále odkládali.
Cíl: Cílem kurzu je seznámit účastníky s vybranými zásadami a technikami řízení času. S těmi, které lze snadno uvést do praktického života a jež přinášejí rychlý a prokazatelný efekt.
Obsah:
- Jak se připravit na příští náročný den – krok za krokem
- Týdenní plánování – základy time managementu
- Stanovování cílů a priorit, Eisenhowerův princip
- Dlouhodobé plánování
- Tzv. časožrouti – omezte časové ztráty a braňte svůj čas
- Pravidla organizace informací – pomůcky
- Zvládání více činností najednou – multitasking
- Cesta z prokrastinace
- Novinky v time managementu – metoda GTD, cyklický time management
Základní informace
- Termín kurzu:
- 20.5.2019, od 10:00 hod.
- Přednášející: Mgr. Vera Máchová -lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti rozvoje osobních kompetencí a manažerských dovedností.
- Délka kurzu: 8 hodin
- Číslo akreditace : bez akreditace
- Místo konání: Prostějov, Palackého 151/10
- Uzávěrka: 20.5.2019
Kontaktní údaje
-
Mgr. Zdeňka Roháčková
- mobil: 775 033 326
- e-mail: z.rohackova@scholaservis.cz